Shop Mobile More Submit  Join Login
KH 368_2 days Tribute by AbnormallyNice KH 368_2 days Tribute by AbnormallyNice
Ahhh...this took all day O___O
Anyway...I finished the game on the DS today and nearly cried at the end. Like : "Shame! Roxas!"

I tried to add a few (as you can see :P) elements from the game and the story. Let me know what ya think!

Oh yeah, and did you know Jesse McCartney does the engllish voice-over for Roxas!? I had no idea!




KH 358/2 days (c) Square & Disney
Add a Comment:
 
:icondarkravenrulz:
DarkRavenrulz Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
okay, I skimmed the comments and it looks like I might be the first to say this(with some hope that you won't find me rude cuz you don't know me personally but on occasion I'm a correcting-type of person): you put in the wrong digit in the title, man.
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist General Artist
I never realized that. O_o
Granted, this thing is 3 years old.
Thanks ^_^
Reply
:icondarkravenrulz:
DarkRavenrulz Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
no problem. ^^
Reply
:iconcombatmetalhead3:
combatmetalhead3 Featured By Owner Dec 31, 2010
ccccccccooooooooooollllllllllllllllllll
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Jan 1, 2011  Hobbyist General Artist
TTTTHHHHAAAAANNNNNKKKSSSS :XD:
Reply
:iconnarxinba222:
Narxinba222 Featured By Owner Dec 22, 2010   Digital Artist
wonderful*
Reply
:iconnarxinba222:
Narxinba222 Featured By Owner Dec 22, 2010   Digital Artist
lol when i was half-way through playing kh2 i found out jesse mcCartney voiced roxas.
I was like nooooooo i didnt want to know that!!!

i cried at the end too.
>_> although i cry about 6 times through every kh game haha

wonder artwork :D
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Dec 23, 2010  Hobbyist General Artist
LOL. I thought the same thing! I'm playing KH Birth by Sleep right now and I can't help but see his face every time Ventus talks T-T

I know what you mean about the crying...I might just break into tears right now if a think about any KH ending....sniff

Thank you!!! :XD:
Reply
:iconnarxinba222:
Narxinba222 Featured By Owner Dec 23, 2010   Digital Artist
:D
Reply
:iconandrew567:
andrew567 Featured By Owner Dec 22, 2010  Student Writer
poor roxas he lives as a shadow of his former self shame he was awesome
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Dec 23, 2010  Hobbyist General Artist
Too true. Epic awesome.
Reply
:iconandrew567:
andrew567 Featured By Owner Dec 23, 2010  Student Writer
damm right
Reply
:iconlorenamclucyphantom:
LorenaMcLucyPhantom Featured By Owner Aug 10, 2010
OMG!!
looks awesome!
well done!!:bow:
:+fav:

*
Yeah, I know he did his voice
and he did Ventus' too ^^

I cried too!! TT__TT
all the KH games I've played made me cried
*sit on a corner in a emo pose*
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Aug 11, 2010  Hobbyist General Artist
*brings tissues and joins in the corner*
Thank you so much! I appreciate it a lot!
Reply
:iconlorenamclucyphantom:
LorenaMcLucyPhantom Featured By Owner Aug 11, 2010
:XD:
u are welcome!
Reply
:iconwild-freek:
Wild-Freek Featured By Owner Aug 5, 2010  Student General Artist
It looks pretty cool :)
I DID cry at the end- poor Roxas, and Xion, and Axel! :'(
Yea, who is jesse McCartney?? His name sounds familiar, but i dont know who he is.... :s
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Aug 5, 2010  Hobbyist General Artist
He's a singer...sang that "Beautiful soul" song...
Thank you!!
Reply
:iconwild-freek:
Wild-Freek Featured By Owner Aug 7, 2010  Student General Artist
really? :/ I guess he's not very well kn over here.. Iv heard his name, but i dont think hes been in the charts..
And your welcome! ^-^
Reply
:icongirridragon:
girridragon Featured By Owner Aug 5, 2010  Student Digital Artist
yeah found that out about 3 months ago lol
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Aug 5, 2010  Hobbyist General Artist
lol...I was quite surprized :D
Reply
:icongirridragon:
girridragon Featured By Owner Aug 5, 2010  Student Digital Artist
i was liek wth pluss i used to think jesse mcartney was a girl by his name then i saw him and said... oooooh!
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Aug 5, 2010  Hobbyist General Artist
LOL!!!
He does have a deceiving name :D
Reply
:icongirridragon:
girridragon Featured By Owner Aug 5, 2010  Student Digital Artist
exactly! lol... sometimes i wonder if square enix pays him or if he voluntiered, lol. i love all square enix games, i used to have all of the kingdom hearts games but someone got in our house and stole our ps2- and a bunch of other things. now were low on money and cant buy one.
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Aug 5, 2010  Hobbyist General Artist
Shame! So sorry to hear that!! ;(
Reply
:icongirridragon:
girridragon Featured By Owner Aug 5, 2010  Student Digital Artist
as they say "schniz happens" lol i got a ps3 and was told it was the one that could play ps2 games the thing is itll only play super new games and kingdom hearts is not one of em
Reply
:iconienzo628:
ienzo628 Featured By Owner Jul 18, 2010  Student Traditional Artist
Yes, I knew that Jesse McCartney did the voice for Roxas. Good job, with the picture by the way. I especially like the part with Axel. The game was really sad.
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Jul 18, 2010  Hobbyist General Artist
I know right!? So sad T-T
Thank you!
Reply
:icongirridragon:
girridragon Featured By Owner Aug 5, 2010  Student Digital Artist
very sad TT_TT too sad poor Xion
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Aug 5, 2010  Hobbyist General Artist
TTT-TTT !!!
Reply
:iconienzo628:
ienzo628 Featured By Owner Jul 18, 2010  Student Traditional Artist
yeah
Reply
:iconitachisfangirl:
Itachisfangirl Featured By Owner Jul 17, 2010
*head desk* XD awesome pic but if you read the credits in kh II you would know about jesse mccartne, right?
Reply
:iconabnormallynice:
AbnormallyNice Featured By Owner Jul 18, 2010  Hobbyist General Artist
LOL I don't usually read the credits, I just look at the pretteh pictures at the end...and the secret endings XD
Hehe...
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 3543 × 2598




Details

Submitted on
July 17, 2010
Image Size
6.4 MB
Resolution
3543×2598
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,810
Favourites
157 (who?)
Comments
32
Downloads
32

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 License.
×